Aceasta zi

mos Nicolae

Aceasta zi, aceasta ora, acest minut, acest moment este tot ce am si aleg  sa-l traiesc sarbatorind!

 
 
In aceasta zi accept cu recunostinta toate oportunitatile ce imi vor iesi in cale.
Aceasta zi este plina de entuziasm, dragoste, energie, sanatate si prosperitate.
In aceasta zi raspund tuturor celor care imi cer ajutorul dand tot ce am mai bun in mine.
In aceasta zi ma gandesc la sanatatea mea si mi-o ingrijesc.
In aceasta zi accept bogatia si prosperitatea si o impart bucuroasa cu altii.
In aceasta zi ma concentrez pe momentul prezent si nu ma gandesc nici la trecut, nici la viitor.
In aceasta zi ma bucur complet de tot ce fac.
In aceasta zi sunt plina de ganduri de dragoste pentru toti ceilalti oameni si pentru mine si actionez in consecinta.
Aceasta zi o petrec apreciind deplin si cu recunostinta tot ce este al meu.
 
Pentru mine aceasta zi e in fiecare zi. Pentru tine cum e?
 
Lasă un răspuns

Nor de etichete

