Vineri, cand am deschis mailul, am avut placuta surpriza sa gasesc  mesajul de mai jos.  M-a emotionat, am simtit vibratia fiecarui cuvant, fiecarui sentiment din „inimioara” acestui suflet. Azi am simtit sa impartasesc mesajul cu voi si asa a aparut acest articol.

M-a apucat scrisul la 1 dimineata si pana nu m-am hotarat sa-ti trimit cuvintele astea nu am putut sa ma bag in pat sa dorm. Sunt pentru tine din toata inimioara mea .
 
„Am vazut lumina, sau poate nici nu am vazut-o, doar am auzit-o sau am simtit-o, nu mai stiu exact si nici nu are importanta. S-a intamplat, am cunoscut-o pe ea, Marcela, m-a atras ca un magnet fara sa-mi dau seama si chiar daca la inceput eram sceptica ceva din mine stia…asa a fost sa fie! Maktub – asa a fost scris! Nu-ti dai seama cand ti se schimba viata, in timp real faci pasi mici, dar cand realizezi ca acei pasi s-au unit si sunt de gigant acum…este…ca si cumai descoperii ca ai aripi si poti sa zbori. Nu exista gresit sau corect, dar a te stradui sa redai in cuvinte un sentiment, o traire, o trezire daca vreti, te limiteaza si diminueaza intensitatea acelui sentiment minunat. Revenind la Marcela – lumina – calda, iubitoare, calauzitoare…cand eram mica imi placeau stelele, asa mult ca vorbeam cu ele, eram fascinata de caldura luminii lor chiar si in cea mai friguroasa seara. Si de obicei le intrebam diverse lucruri, curiozitati pe care le aveam si tot asa, erau prietenele mele. Acum Marcela este prietena mea izbitor de asemanatoare cu vechile mele prietene – stelele! Si bine sunt poeta, asta a fost introducerea,concret – toate raspunsurile tuturor enigmelor lumii se afla in noi! Iar Marcela te ajuta sa descoperi acest lucru, cu acelasi entuziasm, aceeasi calmitate si aceeasi iubire de parca si ea redescopera din nou si din nou acest lucru…”
 
Multumesc, suflet drag, pentru aceste minunate cuvinte de iubire si recunostinta. Multumesc ca te-am intalnit si ca suntem alaturi in aceasta calatorie de redescoperire.
Lasă un răspuns

Nor de etichete

