…sau ziua buna ti-o faci tu inca de la trezire. Cum ? Foarte simplu: practicand recunostinta. Imediat ce ai deschis ochii, inchide-i la loc, mergi cu atentia in inima ta si spune:

Buna dimineata soare ! Buna dimineata cer senin !
Multumesc si sunt recunoscatoare ca m-am trezit.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru sanatatea mea.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru corpul meu.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru organele mele vitale.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca sunt unica.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca sunt singura care decide pe ce drum o va lua.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru mintea mea care imi permite sa inteleg lumea, sa imi stabilesc obiective.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru sot si pentru copii.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru casa si pentru masina.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru caldura, apa, electricitate.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru banii pe care ii am.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru patul in care dorm.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru oamenii din viata mea.
Multumesc si sunr recunoscatoare pentru ca pot vedea, pot auzi, pot simti.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca ma pot deplasa.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru libertatea de a gandi si actiona.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru experientele pe care le-am trait si care m-au condus unde sunt.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru prietenii care m-au sustinut in perioadele dificile din viata mea.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru soare, ploaie, vant.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru internet si toate mijloacele de comunicare.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru filmele, cartile si muzica care m-au inspirat.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca pot sa scriu si sa citesc.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca pot sa ma dezvolt cat imi doresc si cand imi doresc.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru aceasta zi minunata a vietii mele.
 
Important e sa spui de cat mai multe ori „multumesc si sunt recunoscatoare”  pentru ca asa iti vei ridica vibratia si o vei stabiliza, in energia recunostintei.
Important e sa simti energia recunostintei in inima ta.
 
Acum , pentru ca esti intr-o stare de armonie si echilibru, programeaza-ti ziua. Si iata cum procedez eu:
 
„Oriunde m-as duce astazi, orice as face si cu oricine m-as intalni, intentia mea predominanta este de a cauta numai acele lucruri care ma fac sa ma simt bine. Ori de cate ori ma simt bine, eu vibrez pe o frecventa superioara, punandu-ma la unison cu sufletul meu. Atunci cand ma simt bine, eu sunt in armonie cu tot ceea ce imi place si cu tot ceea ce ma bucura. Atrag astfel doar aspectele placute ale vietii sau evenimentele care ma sustin in evolutia mea personala.”
 
In timpul zilei, cand nu te simti bine, opreste-te din ceea ce faci si spune-ti:
 
„Este important pentru mine sa ma simt bine. De aceea imi propun sa gasesc un motiv care sa ma faca sa ma simt bine.”
 
In primul moment in care simti o emotie negativa, opreste-te si spune-ti:
 
„Acum simt o emotie negativa, ceea ce inseamna ca ma gandesc la ceva care nu imi doresc. Ce anume imi doresc insa ? „
 
Focalizeaza-ti apoi atentia asupra lucrurilor dorite, concentrandu-te suficient de mult timp asupra noilor ganduri pozitive pentru a simti din nou energia lor benefica pentru organismul tau.
De-a lungul zilei, cauta noi si noi motive pentru a te amuza si pentru a rade.
 
Seara, inainte de culcare, practica recunostinta exact cum ai facut-o dimineata. Apoi fa-ti o programare pentru a vea un somn odihnitor si pentru a te trezi regenerat dimineata :
 
„Acum ma voi culca. In timp ce voi dormi, gandurile mele vor fi inactive si corpul va fi complet regenerat pe toate nivelele. Voi adormi si ma voi trezi dimineata complet regenerat, avand o noua vibratie, mult mai ridicata.”
 
Practica recunostinta cat mai des, binecuvanteaza fiecare aspect al vietii si lucruri minunate vor apare in viata ta.
Tot ce am impartasit cu tine in acest articol aplic in viata mea de multa vreme si daca ai intrebari ma poti contacta aici.
 
Fie sa ai o zi asa cum iti doresti tu, toate sa se intample la timpul divin si in sincronicitate cu planul tau divin.
 
 
 
 
 
 
Comments on: "Ziua buna de dimineata se cunoaste" (2)

  1. Nora Gheorghiu said:

    sigur de fiecare data trebuie sa ti cont de ceea ce te avantajeaza si iti face bine tie ,dar si celor din jurul tau….gandurile pozitive si increderea in Dumnezeu sunt cheia unei vieti line fara mari sincope

  2. Foarte frumos chiar mi-a schimbat starea in bine multumesc.
    Am o intrebare poti sa il faci mp3 ?
    Sanchez from edugaming

Lasă un răspuns

Nor de etichete

