Indrazneste sa-ti urmezi visul indiferent de circumstante, indiferent daca cei dragi te sustin sau nu. Cum spunea si Steve Jobs : ” Nu lasa zgomotul opiniilor celorlalti sa vorbeasca mai tare decat vocea ta interioara. Ai curajul de a-ti urma inima si intuitia. Ele stiu ceea ce iti doresti cu adevarat sa devii.”

De ce sa iti traiesti viata asa ? Pentru ca “peste douazeci de ani vei fi dezamagit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai facut, nu din cauza celor pe care le-ai facut” ( Mark Twain).

De ce te incurajez sa faci alegerile pe care le simti tu cele mai potrivite pentru tine? Pentru ca am experimentat din plin acest mod de viata si acum la 47 de ani pot spune despre mine ca am trait viata pe care mi-am dorit eu sa o traiesc, nu viata pe care au dorit ceilalti sa o traiesc.

Te invit, cu drag, sa citesti tot articolul scris de mine pentru cititoarele blogului Initiativa Feminina la acest link.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

